Sep 21, 2015

I am back

Denna sommar slutade inte helt som jag hade tänkt mig. 
Hela mitt liv förändrades och numera bor jag ensam. Ibland blir inte livet riktigt som man har tänkt sig. Har inte haft ork till att blogga, och det har gjort gott med en liten paus. 
Ville hellre ha något trevligt att blogga om, så tänkte från och med nu sakta men säkert ta upp bloggandet igen. 
För det första: Hur är det med er? Hoppas att er sommar har varit alldeles underbar och att ni har kunnat möta hösten med ett utvilade med ett leende på läpparna.
Nu tycker jag att vi tillsammans går mot bättre och roligare tider.

Har flyttat in i en söt liten lägenhet som så småningom börjar kännas som ett hem.
Har kommit bra igång tack vare min underbara familj och mina underbara vänner. 
Här får ni se lite bilder från min inflyttningsfest som jag hade för en tid sen. Jag är så glad att jag har så många underbara vänner som finns där för mig. Ni är guld värda.

//This summer didn't quite end the way I had planned. My whole life changed and nowadays I live by myself. Sometimes life just doesn't turn out the way you had planned. I have not had the energy to make any blog entries, but I believe a small break has done me well. Felt like I'd rather blog about happy things, and right now it feels like I can do that once again. So first of all: How have you guys been doing? I hope you have had a wonderful summer and now can face autumn well rested with a big smile on your faces. Let's go towards happier times together!
I have moved in to a cute little apartment, and it's starting to feel like a home. I have gotten a good start thanks to my wonderful family and friends. Here are some pictures from my housewarming party. I am so grateful to have so many amazing friends, I love you guys.//
















No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!