Apr 16, 2015

My awesome snapback

Ligger hemma med spysjukan from hell.. För att se det från den ljusa sidan så börjar jag ändå bli lite bättre. Ligger inte längre på toalettgolvet i fosterställning, utan har lyckats flytta mig till sängen och fått i mig lite Jaffa. Gul Jaffa är guld när man mår illa. Vet inte hur folk i andra länder klarar sig utan Jaffa när dom är sjuka. 

Piggar upp mig själv med att tänka på att det bara är två veckor kvar tills jag åker iväg till Karibien. Två veckor! Det är ju ingenting! 
Beställde en så snygg snapback att ha på resan. Det finns tydligen mycket amerikanska turister där så jag tänkte att det skulle hjälpa mig att smälta in lite ifall jag hade en keps med Jets logo. Haha. 
Är inte et så stort fan av NFL, men tycker om King of Queens, och där hejar ju Doug på Jets. Så varför skulle inte jag göra det då? 
Tycker faktiskt att den här är supersnygg. Perfekt att ha på sig på stranden så att man inte får solsting.

//Lying at home with the stomach flu from hell.. To see it from the bright side, I'm starting to feel a little bit better. Not lying in the foetal position on the bathroom floor anymore, have managed to drag myself to bed and to drink some Jaffa. Yellow Jaffa is gold when you're sick. Can't even imagine how people in other countries survive without Jaffa when they are sick.
Cheering myself up with thinking about that it's only two weeks left until my trip to the Caribbean. Two weeks! That's nothing. 
Ordered a supercool snapback for the trip. I've heard that there's a lot of american tourists in St.Maarten, så thought I should blend in with a Jets hat. I am not a big fan of NFL, but I love the series King go Queens. And Doug supports the Jets, so why shouldn't I? Hahah. Perfect to wear at the beach to protect my head from the sun. And isn't it super stylish?// 




Faktiskt så var det till och med så att Doug friade till Carrie på en Jets match. Så mysigt.

//Doug proposed to Carrie during a Jets game. How lovely. :) //



Nu passar det också bra att lyssna på min släktings rap sång som handlar om, just det: Snapbacks.

//Now is a good time to listen to my relatives rap song that is about, yeah that's right: Snapbacks.//


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!