Apr 7, 2015

First a story of happiness, then comes disaster...!!

Idag var jag till frissan för att tämja mina toppar och få lite nya fräscha ränder.
Gick till ett ställe som jag inte har varit till förut, Callas, som ligger i Nordsjö.
Jag är mer än nöjd med resultatet och kan med varmt hjärta rekommendera stället. Skicklig frisörska och dessutom jättetrevlig. Jag är så nöjd.

När jag var påväg hem så kände jag mig fräsch, ny och glad. Nåväl, detta höll inte i länge. När jag satt i bussen påväg hem så satt jag bredvid en gubbe som luktade bajs. Senare märkte jag att jag dessutom hade suttit i hans piss. Härligt. Får bränna upp mina kläder nu. Jag älskar Helsingfors.

Nå jag har fint hår i alla fall.


//Today I went to the hair saloon to get some new highlights and to tame my frizzy hair. I went to a place I've never been to before called Callas located in Vuosaari. And I am more than happy with the result. I can definitely recommend this place. Good service and very nice people working there. I am happy. I will be going back.

As I was on my way home I felt fresh , new and happy. Well that didn't last long, as on the bus ride home I sat next to this guy who smelled like poo. And later I realized i had sat in his piss. Lovely..... Now I have to burn my clothes. I love Helsinki.

Well at least I have nice hair.//





A tip from the Pro,
Great product for more volume!
Goldwell - Dualsenses


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!