Mar 10, 2015

Det hemliga jag hållit på med.

Hej hopp bloggen!

Jag har haft en extrem bloggtorka på grund av att jag har haft så mycket jobb på sistone att jag inte har haft så mycket tid över. Har varit lite sneaky peaky med projektet som jag håller på med nu. 
Men kan berätta lite för de som är nyfikna. Vi håller som bäst på att filma in en ny dokumentär serie i Afrika som jag är med och producerar. Alltså jag är inte i Afrika just nu men min crew är där och det har varit mycket att fixa och stå i här hemma. Mejla, ringa, tänka, mejla, ringa, tänka :)

Så har haft ganska mycket annat att tänka på,
men har saknat bloggandet så otroligt mycket, så nu ska jag ta mig i kragen.



Förutom det så har det nu inte hänt så mycket annat speciellt i mitt liv.. Eller jo. 

Var faktiskt på Uuden musiikin kilpailus efterfest som var helt sjukt rolig! Uuden musiikin kilpailu är liksom Mello, men dåligare.. hih. Mycket härligt bekanta ansikten såg jag där och hade alldeles superkul!

Träffade på Topi Latukka som spelar i Softengine som representerade Finland i Eurovision förra året. Trevlig prick dom var faktiskt inte dåliga alls. Var nästan riktigt stolt över vår representant förra året. 


Och så var ju årets vinnare också där, Pertti Kurikan Nimipäivät.
Dom anlände till efterfesten med en stor limousin. 
Härliga typer hela högen! Önskar dem all lycka till!




Härliga människor från min hemstad Kokkola är det ju också alltid roligt att träffa. 
Och roliga Janne Grönroos från radio X3Ms succémorgon piggade upp tillvaron.





Den här konstiga killen sprang framför kameran när vi skulle ta bild.

Han ville säkert desperat vara med på bloggen, så jag tycker att han skall få vara det också.



Grattis.


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!