Mar 30, 2015

Cheering myself up.






Måndag igen. Lite smått trött och har massor med jobb att fixa. Men piggar upp mig själv genom att tänka att det egentligen är liksom tisdag idag, eftersom man är ledig på fredag. Yey. Så jag tror nog att vi klarar av den här korta veckan. Blir också på gott humör när jag tittar ner på mina nya glitter naglar som jag stormälskar!

Hoppas att ni alla hade en fin dag och njöt av det "vackra" vädret vi hade idag.



//Monday again. I feel a bit tired and have loads of work to do. Cheering myself up by thinking that it's actually Tuesday today, considering Friday is a holiday. Yey. So we'll get through this short week now won't we? 
Another thing that cheers me up is my sparkling nails that I just love, they make me happy. 
Hope you all had an awesome day and enjoyed the "beautiful" weather we are having!//


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!