Feb 17, 2015

Sportar med mat

Ni vet inte hur skönt det är att ha sportlov hela veckan. 
Har nog lite annat jobb att fixa fastän jag har semester. Men det är bra med ledigt. Får gjort så mycket annat som jag annars inte hinner med. 
Idag tog jag dock helt ledigt och packade bilen full med lurv och åkte iväg ut på landet.
Har njutit och ätit så mycket gott att jag nästan spränger. 
Har ännu inte fått tag på en fastlagsbulle som jag sökte, men den skulle jag nog ändå inte ha orkat äta efter allt detta goda. Varma smörgåsar, Raclette och plättar. Oj oj. I morgon blir det vatten och knäckebröd. Fastlagsbullen sparar jag till nästa år. 
Trodde att man skulle sporta på sportlov, men jag sportar med mat istället. Mycket roligare.

Har ni också sportlov? 


Bilen full och iväg.

Se så söt liten Tic Tac ask jag fick.
En fröjd för ögat och munnen. 

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!