Feb 7, 2015

Memphis VIP party

Halloj Halloj!

Här om dagen var jag och firade restaurangen Memphis 6 års dag! 
Det var en hejdundrande fest med mycket mingel, mat och dryck. Det är alltid roligt med VIP fester. 
Jag var där och representerade en god vän till mig, Daniel som är med i Voice of Finland. 
Inte missade ni väl avsnittet igår?

Som vanligt så knäppte jag massvis med bilder. 



Sprang på härliga DJ Dosse som stod för en del av musiken som folk dansade till under kvällen.



På scenen stod också Brädi. 
Det var andra gången jag var på hans gig, och han blir bara bättre och bättre.



Hade sällskap av den här snyggingen hela kvällen.



Härliga Sauli Koskinen var också där.
Han är alltid lika glad och positiv! Roligt att se honom igen.
Han bjöd oss med vidare på efterfesten, gulliga Sauli.


SKÅL för en kul kväll! 



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!