Nov 9, 2014

Yes, det gör susen ibland.


Ett veckoslut hemma har gjort susen. Har fått vila ut, vilket jag märkte att verkligen behövdes. Jag har bara sovit och myst med mina älsklingar. Idag orkade jag också laga mat, vilket betyder att jag börjar vara på bättringsvägen. Nu ligger jag här i soffan med Nando och tittar på Yes Man. Ville bara kika in här på bloggen och säga hej till er. Så hej :) 
Hoppas att ni har haft ett riktigt skönt veckoslut!





//Spending the weekend at home has really been good for me. I've had the rest that I noticed I really needed. The only thing I've done is sleeping and spending quality time with my loved ones. Today I had the strength to make food, so I guess I'm on my way to recovering from this flu. 
Right now I'm lying here on the couch with Nando watching Yes Man. Just wanted to check in on the blog to say hi to all of you. So, Hi :)
Hope you all had a wonderful weekend!//


3 comments :

  1. Tack för din söta kommentar :) Men fy har du vart sjuk. Inte skoj alls :( Här är jag dunderförkyld och hostar sådant. Men ingen feber tack och lov. Du får kurera dig tills du är på topp. Är tillbaka på bloggen nu :) Blev en svacka.
    Kramen fina du <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Va roligt att höra att du är tillbaka :) Ja, jag har varit lite sjuk, men är på bättringsvägen. Massor med kramar till dej fina du <3 Hoppas att du har haft ett trevligt veckoslut!

      Delete
  2. Such lovely baby!
    kiss
    www.theladycracy.it

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!