Nov 6, 2014

Överraskning från Jurlique

Har lite spännande nyheter till er! Nästan så jag inte själv hålls i byxorna!
Jag har blivit vald till en av Finlands Jurlique ambassadörer! En sån ära!

Idag har jag haft feber och ni kan gissa hur mycket det piggade upp när det knackade på dörren och jag fick ett sånthär underbart paket fyllt med härligheter från Jurlique!


Skall bli så spännande att få testa alla dessa underbara produkter, då kommer ni också att få höra mera. Kan redan nu säga att hela paketet doftar ljuvligt av nyplockade rosor. Nu skall jag gå och tvätta mitt sjuka ansikte med dessa juveler. 




Kommer att gästblogga på Jurliques blogg som ni hittar HÄR.
Där kommer ni också att få ta del av andra härliga inlägg av våra ambassadörer..


//I have some exciting new to share with you guys! I have been chosen as one of the Finnish Jurlique ambassadors. What an honor! Today I've been home with a fever, and you can imagine how happy I got when this lovely package with loads of goodies was delivered to my doorstep! It's so exciting to get to test all these jewels, later I will write more about my experiences. Can already say that the package alone smells amazingly of fresh roses!//

I will also be guestblogging on the Jurlique blog.
You can find it Here

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!