Nov 17, 2014

He knows best...




Då var ännu en måndag avklarad, och det gick galant. 
Fick till och med höra av mina jobbkompisar att jag är allt för glad för att man skall tro att det är måndag. Hihi. Dom är så härliga. Man kan ju inte annat än vara glad med dem, fastän det är måndag.

Jag har faktiskt inte åstadkommit några mirakel idag. 
Efter jobbet unnade jag mig en god batong på picnic och sedan låg jag och mös i sängen med Edwin. Han brukar titta på Friends med mig. Ifall jag lägger på nåt annat så vill han inte vara med. Han vet bäst. Så vi ser bara på Friends. Inte mej emot, bästa serien som finns!




//Yet another Monday completed, and it went swimmingly. My co-workers told me I'm too happy for it to be Monday. They are adorable. I can't be anything else than happy together with them. 
Today I haven't accomplished anything special. Treated myself to a sandwich at picnic after work and  since then I've been laying in bed watching Friends tighter with Edwin. He usually watches Friends episodes with me. He does not wanna watch if I put on anything else, he knows best. So we only watch Friends. I have nothing against that. It's the best series ever!//



3 comments :

  1. Friends är otroligt bra! Ända man kan göra här i Helsingfors är att se Friends och vara full.. Ibland har man tid för studier..
    Söt hund!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaa! You said it!! :) men då har man ju i alla fall två hobbyer!

      Delete
    2. Det är helt sant! Bättre än att titta och glo in i en vägg! ;p

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!