Nov 7, 2014

Den nya plätt dieten

Ni kommer kanske ihåg när jag får en tid sedan fick för mig att jag skulle testa på Hollywood dieten, alltså den där man lever på endast cayennepeppar, palmsirap och citron. Jag orkade ju bara fasta i några dagar, så det blev över en del av den dyra palmsirapen som jag hade köpt i mängder. 
Satt och fnissade för mig själv när jag i morse satt och öste "diet sirap" över mina fluffiga och flottiga plättar. Ganska ironiskt, men enligt mig just bra. Inte skall man ta dieter på så stort allvar. 
Kanske detta blir den nya plätt-dieten?


//You may remember a while back when I got the idea to try out the Hollywood diet? The one where you live on just cayenne pepper, palm syrup and lemons. Back then I only managed to diet for a couple of days, so there was a huge left over of the expensive palm syrup that I bought. 
Today I sat in the kitchen laughing while I was pouring my "diet syrup" over my greasy pancakes. Quite ironic, but great! You can't take diets too seriously.. Maybe this becomes the new pancake diet?//

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!