Oct 17, 2014

Så mycket bättre - Vain elämää

Har fortfarande feber, så vi åkte iväg till svärföräldrarnas stuga för att ta det lugnt.
Här får man vila och blir uppassad som den prinsessa man är.
Det betyder att jag missar idol i kväll. Men i kväll så är det Elastinens kväll i Vain Elämää (den finska versionen av Så mycket bättre). Så jag får nöja mig med att titta på det istället, inte mej emot han är så sympatisk och glad!

Ela Ela Ela

Blir inga selfies idag, ser ut som jag känner mig. Febrig och allmänt ful. 
Så det blev en handselfie av mina solglasögon och Edwins huvud i bilen.

Mys i famnen

Om man skall hitta något positivt med att vara sjuk så är det väl att man själv får stå och titta på när andra jobbar. Muhaa Muhaa!

Andra får jobba

... Och att man får äta så mycket ostkaka man vill.. :)
Ostkaka

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!