Oct 15, 2014

Party och 3D naglar

Det har varit alldeles otroligt skönt med en ledig dag mitt i veckan. 
Den som har hittat på höstlov borde få en medalj, en riktigt stor medalj. 
Vad har jag gjort undrar ni säkert då? Ingenting! Just det, absolut ingenting. 
Ibland behöver man såna dagar, och idag har varit just en sån dag.
En Vanessa dag.

Igår hände det lite mera. Fastän det var tisdag så var det ju liksom fredag vilket betydde: Parteei.
Så värst hårt party blev det ju ändå inte, men kul att komma ut lite. 
Åkte in till stan och för att "titta" på fotboll och sedan blev det Molly Malones med live musik. 


Jacka Vero Moda, Byxor Seppälä, Fluffväst Fashion House,
Väska Louis Vuitton, Skor Seppälä


Igår efter jobbet stannade jag upp för att ha lite me-time.
Det blev nagelfix för hela slanten.
Provade på att 3D naglar och är faktiskt riktigt nöjd.
Men ville bara ha blommor på två naglar för att det inte skulle bli allt för mycket. 
Väldigt nöjd med resultatet, wieee. 
Så passar dom ju perfekt ihop med min rosa telefon.
Plus i kanten.



Nu skall jag fortsätta att göra ingenting, och till ingenting hoppas jag hör en visit till den nya pizzerian som har öppnat här helt bredvid. 
Måste testas. 

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!