Oct 22, 2014

Now I am one of you

Alltså hur hyper dyper coolt är det inte att jag fick egna visitkort till bloggen idag?
Nu måste jag bara hitta nån att ge korten till. 
Annars får jag nöja mig med att sitta här och beundra dem själv, 
det är ju i och för sig ganska roligt det också.

Har aldrig haft visitkort, bara en hel hög med andras visitkort.

Tidigare när någon har räck mig sitt visitkort så har jag varit sådär:
"öööh, ja tack." tystnad....

Men nu så kan jag istället lite sådär överlägset och elegant (som på film) räcka över mitt också!


MUHAHAH.




Nu så skall jag komma ner på jorden lite igen och fortsätta att mysa med mina lurvisar som jag har saknat så mycket idag. 

Kanske dom vill ha varsitt visitkort?



3 comments :

  1. Snygga! Såg tillförst ut som flyers till någon teater ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah :D Ja det kan de ju vara kanske också. :) Mitt liv är lite som en teater ;)

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!