Oct 12, 2014

Gör resan lite roligare.

Nu sitter jag på tåget påväg hem mot Helsingfors.
Försöker använda mig av tågets "magnifika" wifi anslutning, som de har reklamerat så stolt. 
Det tar ungefär 10min att öppna en webbsida. Men, inte klaga. Annat var det 10 år sedan.

Det känns alltid lite vemodigt att lämna min kära hemstad och min härliga familj. 
Kanske jag en vacker dag flyttar tillbaka? Vem vet. 
För att det inte skall vara allt för tråkigt så har mamma lagt med lite hemligt gott till mig och lite choklad. Så den här tågresan kanske blir lite mysigare än vanligt. 
Skall titta på någon bra film och smaska i mig mina godsaker. 

Hann också denna resa spendera tid med min underbara farmor. 

Jag och Farmor


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!