Sep 9, 2014

Lur-städa

Som ni alla vet så älskar jag ju att inreda, byta ordning och fint i vårt hem. Men om sanningen skall fram så är jag otroligt lat på att städa. Det är därför som jag alltid måste lura mig till att ta tag i dammsugaren genom att på samma gång göra om något i inredningen. För när man ändrar om hemma blir man på samma gång illa tvungen att städa lite så att allt det nya i inredningen skall se bra ut. 

Efteråt känns det ju underbart när man bara kan sätta sig ner och beundra det man har åstadkommit. 
Men inte skulle det vara mig emot att ha lite hjälp ibland. Har faktiskt någon funderat på att anlita en städfirma som skulle utföra en riktigt grundlig städning från golv till tak. Kanske något att faktiskt fundera på till jul? Julstädningen är ju ingenting man kan fuska med. 

Så ifall man inte har lust att lura sig själv till att städa genom att inreda så kan man ju alltid ta den mer lyxiga varianten och  anlita någon att göra det. 

Har ni någon anlitat en städfirma?



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!