Aug 25, 2014

Rappar på finska

Sitter här och väntar på att idol skall börja. Följer ni också med i år? Tycker nästan att det är auditions som är det roligaste momentet att titta på. Tänker på hur man själv skulle fåna ut sig om man var med. Jag skulle definitivt vara med på bloopers delen. 

Hittade ett roligt klipp på när Anders Bagge rappar på finska. Måste medge att det faktiskt låter som finska fastän man inte förstår ett enda ord. Hihi.. Förutom att "Peppi" är Pippi Långstrump på finska. Så jag gissar att han antagligen rappar något om världens starkaste tjej. 





Anders är ju bara för härlig. Kanske vi borde ordna en konsert åt honom är i Finland? Jag skulle nog i alla fall köpa en biljett.

Fick höra att videon inte funkar på mina läsares datorer. Konstigt, för den syns på min. Men hur som helst, ifall den inte syns så kan ni också se den HÄR.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!