Aug 13, 2014

Genius tip

Mina första arbetsdagar på mitt nya jobb har nörjat väldigt bra och jag har otroligt trevliga arbetskompisar. Kul kul kul! Har dock ganska lång väg till jobbet så jag cyklar först en bit och sedan tar jag metron. Känns ibland lite som om jag är en riktig affärskvinna med en låg commute genom storstan. Hihi.

I kväll är en rolig kväll. Min kära kusin och hennes pojkvän skall bo hos oss. Skall snart börja fixa i ordning med lite mat innan vi hämtar dem från tåget. Jihhuu! Roligt med gäster!
Relax metro

Ville också dela med mig av ett tips som jag hittade på 9gag. Inte ens ett skämt utan ett genialt sätt att snabbt fixa sig en iskaffe. Fiffigt som bara den. Detta MÅSTE testas!

Oh yeah

1 comment :

  1. Det är väldigt viktigt att man har trevliga arbetskompisar! Ha det så bra!


    Säger tanten från krokarna.

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!