Jul 27, 2014

Party all weekend!!

Sån tur är så försvann febern till helgen och jag fick fara ut och njuta av det härliga sommarvädret. Träffade massvis med kompisar och tog igen för de dagarna jag varit tvungen att ligga hemma. Sommarkvällarna är de bästa, vi var en sväng till Showroom och på fest på Summersauna som är en härlig bastuflotte där festen och glädjen alltid är på topp.

Den andra kvällen spenderade jag, kärleken och vännerna på stranden där vi lyssnade på musik och hade roligt till långt in i den mörka varma natten, En toppenhelg! 

Nu skall jag njuta av fläkten, som min egna handyman nyss reparerade, och titta på ett avsnitt av solsidan. Hoppas att ni också har haft en rolig helg! Kram!

Summersauna

First, let me take a selfie

Fun Fun Fun

Bling på armen

Om jag glömt att nämna: Mina vänner är kloka.
Min älskling

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!