May 26, 2014

My own flower garden inside.


Jag har än en gång varit och stulit lite syrener, ajabaja, smälla mig på fingrarna. Men dom är ju så fina och jag tycker inte att jag är någon bov om jag plockar dem på ställen där ingen bor och typ ingen rör sig. Nu har jag skapat mig en liten "syren-trädgård" i mitt hus. Passar bra ihop med den härliga ordspråksboken som farmor gav mig. 


//Once again I've been outside stealing flowers, bad little princess should be snapped on the fingers. But they are so lovely, and I keep telling myself that there's no crime if i pick them where nobody lives or walks. So now i have my own little flower garden at home. I thing the flowers match the wonderful quote book my grandmother gave me. //

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!