May 29, 2014

Let's suck some blood

Dagen blev inte riktigt som jag hade planerat. Skulle åka iväg och träffa en vän men drabbades av ett mördande migränanfall. Finns det något värre än migrän? Usch, mitt huvud känns fortfarande som cement. Sån tur är så gick det att flytta vår träff till i morgon och min vän lovade att spara lite brownies till mig som hon hade bakat inför dagens träff. Så fina vänner man har!

Än en gång så får ni dagens outfit i natt landskap. Tycker om att gå ut på kvällarna, dofterna blir starkare och allting är så vacker och stilla. Kanske det bor en liten vampyr i mig? Muha!
Nej, denna gång vaknade jag inte inför natten för att gå ut och suga blod, utan snarare för att jag sov bort hela dagen på grund av min dumma migrän. Därför är också dagens outfit ingen höjdare eftersom jag har haft myskläder på mig hela dagen. 

Pants Victoria's Secret / Shoes and Top H&M / Jacket Madonna


//The day didn't turn out the way I had planned. Was supposed to meet a friend but got hit by a terrible migraine. My head still feels like a block of cement. Luckily we were able to switch our date until tomorrow and my friend promised to save me a brownie she had baked for todays special occasion. I have such wonderful friends!

Once again the outfit of the day picture is taken in a dark landscape. I like going out at night, the scents are so much stronger and everything is so beautiful and quiet. Maybe there lives a little vampire inside of me? Muha! No, this time I didn't wake up in time for night to suck blood, but rather because of the stupid migraine. and that's also why my outfit isn's so glamorous. I've spend my day in my comfortable clothes. //

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!