May 14, 2014

I have the worst humor today...


Gutenmörgen allihopa! 

Tänkte kika in här på bloggen och säga ett snabbt hej innan jag åker iväg tilljobbet. Eller jobb och jobb.. Kan man kalla det för jobb när man njuter av det och tycker att det är roligt? Kanske det borde heta typ "skojobb", en blandning av skoj och jobb...
Inte sko jobb... Det är det bara när man jobbar med fötterna. Höh. Oj en sån trög humor jag har i dag. 
Nu skall jag skutta iväg till mitt skojiga jobb och avsluta med det jag kom hit för att säga.

"Snabbt HEJ!"


//Good Morning everybody! Thought I might stop by here on the blog to say a quick hello before i go to work. Or can you really call it work when you enjoy it? Or should it be like "furk", a mixture of fun and work..? Oh my humor sucks today.. Maybe it's best that i just hop off to my fun work, or furk.
So, for what I came here to do: "quick hello" :)//



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!