Apr 14, 2014

Yey or Nay?

Som endel av er kanske redan har märkt så har jag börjat översätta mina blogg inlägg till engelska har fått förfrågningar av mina finsk- och engelskspråkiga vänner som också gärna skulle vilja läsa min blogg och tänkte nu försöka översätta så gott jag kan. Rösta gärna här uppe till höger på bloggen. Är översättningarna Yey eller nay?


//As some of you maybe already noticed, I have started translation my blog entries to English. Got a lot of enquires from my Finnish- and English speaking friends who also wants to read my blog. So I thought I would try to do my best and put my translation skills on trial. Please give me your vote up here to the right. Are the translations Yey's or Nay's?//

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!