Apr 1, 2014

Grundlurad!!!


Första april. Dagen som jag INTE har väntat på sedan jag i fjol blev grundlurad av min sambo. Då fick jag ett textmeddelande från veikkaus där det stod att jag hade varit med i en utlottning av 15 000 euro och att jag hade vunnit. Meddelandet kom från veikkaus och det fanns med ett telefonnummer dit jag skulle ringa för att verifiera min vinst. Först blev jag så glad att jag hoppade omkring och tjöt av glädje. Ringde till numret och det var veikkaus personal som svarade. Jag förklarade att jag hade vunnit och vem jag var. Tanten i luren förklarade snällt att de inte har haft någon utlottning... Just som hon säger detta så utbrister min sambo ut i ett elakt skratt bakom mig! Och jag var GRUNDLURAD!!! Sedan var jag så ledsen över att jag inte vunnit att han förde mig ut och äta som plåster på såren, så det var en vinst i alla fall. Dock inte lika bra som 15 000€....


Så ni kan kanske förstå varför jag idag inte har trott på ett endaste ord som någon har sagt åt mig. Om ni har något viktigt att berätta så får ni vänta tills i morgon..

Dagen har jag spenderat tillsammans med Sonja i shoppingens tecken, nu skall vi titta på lite tv och bara njuta. Sonja är det perfekta sällskapet, hon har i alla fall inte ännu försökt att lura mig. Vad jag vet i alla fall... :) 

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!