Apr 15, 2014

Give your body an organic treat


Som ni alla säkert vet så älskar jag ju allting som är ekologiskt. Jag älskar också aloe vera, så dessa produkter är en win win situation åt mig eftersom de är både ekologiska och innehåller massvis med aloe vera. Tänkte visa er några av mina favoritprodukter som jag aktivt använder så gott som varje dag. 
Ifall någon är intresserad av att köpa eller höra mera så är det bara att kommentera eller mejla mig på prinsessavanessa@outlook.com.

1. Aloe Vera Emergency Spray En intensiv blandning av aloe vera och örter. Jag använder den mot allt., finnar, torr hud, sår, värk, myggbett etc. Ja, den är bra mot allt och i alla hål ;) 

2. Aloe Vera Deo Roll On Innehåller ingen alkohol och doftar väldigt gott samtidigt som den vårdar armhålorna.

3. Aloe Vera Tooth Gel Motverkar karies samtidigt som den vårdar tandköttet och ger en fräsch känsla i munnen. Väldigt bra. Tycker också att den gett mig vitare tänder.

4. Aloe Vera Hair Cure Vårdar håret och slitna toppar. 

5. Aloe Vera Concentrate Nästan så nära den aloe gel som man får rakt från växten. Bra mot allt. Ger också yngre och friskare hy.

6. Aloe Vera Thermo Lotion Onda muskler? Inte nu längre.

7. MSM Body Gel Svavlet hjälper mot onda leder. Jag har också märkt att den tar bort selluliter. Perfekt.

8. Aloe Vera Cream with Propolis Innehåller bivax som fuktar huden effektivt. Brukar använda denna lätta kräm i ansiktet dagligen. Härlig.

--------------

//As you all probably know, I am in love with all things that are ecological. I also love aloe vera, so these products are a win win situation for me as they are ecological and contains lots of aloe vera. Thought i might show you some of my favorites that i actively use daily. If someone is interested in buying these products or just learn more about them please comment or send me a mail to prinsessavanessa@outlook.com//

1. Aloe Vera Emergency Spray An intensive mixture of aloe vera and herbs. I use it on everything: pimples, dry skin, wounds, aching, mosquito bites etc. Yes, you can use it on everything and in every hole ;)

2. Aloe Vera Deo Roll On Does not contain any alcohol and smells lovely while it nurtures your arm pits.


3. Aloe Vera Tooth Gel Fights cavity while it nurtures your gums. It gives a fresh feeling to your mouth. I also have experienced whiter teeth.

4. Aloe Vera Hair Cure Gives nutrition to your hair and fights split ends.

5. Aloe Vera Concentrate Almost as close as you can get to the real aloe vera gel that comes right from the plant. An all purpose gel.

6. Aloe Vera Thermo Lotion Sore muscles? Not anymore..

7. MSM Body Gel The sulphur nurtures sore joints. I have also notices that it fight cellulite. Perfect.

8. Aloe Vera Cream with Propolis Contains beesvax (propolis) that hydrates the skin. I use it daily in my face. Very light and pleasant.






No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!