Apr 13, 2014

Blog Awards!


Hej och hallå härifrån min säng. Ligger här och mår lite som man mår när man har varit på fest med open bar. Roligt var det och värt illamåendet idag. Vi var ju som sagt på Indiedays Blog Awards som ordnades på tivoli. Massor med gott att dricka och äta blev vi bjudna på. Fick träffa många härliga människor som delar mitt bloggintresse. 

Dresscoden var "inspiration" så jag och min kavaljer Jukka hade satsat riktigt ordentligt på att se lite extra roliga ut med matchande rosa rosetter och hängslen. Efter att prisen var utdelade så drog jag och Jukka vidare till Showroom, och därifrån skuttade vi efter en stund vidare till DTM för att dansa av oss lite. En underbart rolig kväll som jag kommer att minnas länge!

Axl Smith and Kissie were presenting the winners
Gotta love the big mirror at Showroom

DTM: a blurry picture and a blurry mind

//Hi and hello here from my bed. Lying here feeling like you usually feel when you've been to a party with open bar. We had a blast, so it is all worth the hangover today. We were at the Indiedays Blog Awards at Tivoli here in Helsinki. We were offered lots of nice drinks and food. Got to meet a lot of nice people who share my bloginterest. The dresscode was "inspiration" so me and my date Jukka decided to go a bit crazy with matching pink bows and suspenders. When the prizes had been delt we headed off to Showroom. After a while we decided to hop off to DTM, and danced til we dropped. A wonderful night that I will remember for a long time!//

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!