Apr 19, 2014

Batman och äggledare



Nu är vi framme i Patis hos min syster och hennes familj. Det har varit en rolig dag med mycket lek och  äggmåleri. Alla målade så fina ägg, men jag tror att mitt batman ägg vinner allas ägg, kanske inte i en skönhetstävling, men nog i en fight ägg mot ägg.

Vi ställde upp våra ägg för att torka. Lilla Benjamin ställde sitt i mitten:

Benjamin: Mitt ägg är i mitten, alltså är jag äggledaren. 

Hihii.. Jaaahapp.






//Now we are here in Patis at my sisters and her family's house. It has been a fun day with lots of play and egg painting. Everyone painted so beautiful eggs. Still i think that my batman egg beats all the other eggs. Maybe not in a beauty contest, but in a fight. Egg against egg.

We out our eggs in a row on the table to dry. Little Benjamin placed his egg in the middle:

"My egg is in the middle, so i am the "egg leader" (trans: Fallopian tube in Swedish)//

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!