Feb 11, 2014

Lyx på fötterna

Dagens outfit:
Mjukiskläder från Victorias Secret PINK collection
Åååh så bekvämt.
Hoppas att ni har sovit gott! Det har i alla fall jag! Höll om min älskling lite extra mycket i natt, han åker nämligen hem till Helsingfors idag och jag kommer inte att få hålla om honom på en stund. 

Min farmor mår ju redan mycket bättre, men har fortfarande lite pappersarbeten angående hennes kommande skötsel och annat smått som skall fixas innan jag kan åka hem igen. 

Så ni kommer nog ännu att få se skymtar av prinsessan som tossar omkring på Karlebys gator en tid till. 

På tal om tossande så har jag lite nya fina skor att visa till er. 

Först mina nya härliga UGG boots som jag köpte i London, som jag länge har önskat mig. Så till min förvåning och glädje hade min kära mor köpt mig ett par supersnygga Camel Active boots med Gore-Tex. Så nu blir man inte våt om fötterna i alla fall. Väldigt bekväma är dom också båda två.



Så nu får jag ta och dra på mej ett par nya skor och tsjippa iväg mot farmors där jag skall ha möte med en sköterska. 
Vet inte vilket par skor jag skall välja.. Kanske jag får ta en combo med UGG på ena och Camel på andra? Kanske det blir en helt ny fashion wave med omaka par?

3 comments :

  1. vilken härlig blogg du har!

    Är man intresserad av en blogg med massor av smaskiga skönhetstips av mig som frisör och fransextesionist.
    www.msjoywagner.blogg.se
    skriver om allt från min vardag till skönhetsoperationer.

    Puss & Kram Take Care

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vakul, tack ska du ha :D skall kika in hos dej också :Dkram.

      Delete
  2. Skorna är jättefina, UGG skorna älskar jag! :D

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!