Feb 13, 2014

A night out in Kokkola

Igår kväll åkte jag till English Pub för att träffa en av mina underbara vänner, Memmu. Vi satt och pratade väldigt länge och tiden bara flög iväg för vi hade så roligt. Eftersom timmen redan var sen så blev det att ta en sväng till Calles Nightclub också. Där träffade jag massvis med andra bekanta. Det är alltid så roligt att gå ut i Karleby just därför att man träffar på så många bekanta ansikten. En nostalgisk resa.

Nu sitter jag här trött i soffan, men det var det värt. Om man är trött dagen efter så betyder det bara att man har haft kul.



Fastän jag var väldigt trött så var det mysigt att vakna upp till att dessa två små lurvbollar hade erövrat fotändan av sängen. Lite trångt för fötterna, men varmt och gosigt.





3 comments :

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!