Jan 5, 2014

Glamorous

Glad söndag på er alla!

Hoppas ni alla har haft ett roligt veckoslut. Jag har lyckats gå och få nackspärr, men innan jag blev stel som en pinne så hann jag åtminstone njuta lite av veckoslutet. För några dagar sedan blev det en lyxig kväll på en av de finaste nattklubbar jag någonsin varit på, Showroom. Önskar att alla nattklubbar kunde vara likadana. Det var aldrig kö vid bardisken och när jag märkte att det till och med fanns underbara doftljus inne på toaletten så tänkte jag bara "I am home". En underbart trevlig natt tillsammans med intressanta människor. 


(Väska, Burberry; Skor, Guess; Klänning, HM)


När vi nu talar om glamour så tänkte jag visa er några av julens favoritdofter som tomten gav mig. Har tydligen varit väldigt snäll i år, för det kom presenter från Prada-tomten. Det blev en väldigt kvinnlig doft som heter Amber.



Så fick jag u förstås också den doften som jag hade önskat, Girlfriend by Jutsin Bieber. Så ja, nu är jag också Justins girlfriend. Doften är ljuvligt sommarfrisk och passar utmärkt som vardagsparfym. Härlig!


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!