Oct 22, 2013

Instagram bildbomb.

Hälsningar från en febrig liten prinsessa! Höstens obligatoriska feberflunssa har fått tag på mig och jag har legat och surat i sängen hela dagen. Blev superglad när sambon kom hem från en shoppingrunda med sin far och överraskades med en ny laddare till min dator. Jihuu. Så nu kan jag blogga på min egna dator igen. Tänkte fira detta med att lägga upp en massa bilder som jag har laddat upp på instagram. Det är alltid kul att gå igenom alla sina gamla bilder när man har feber. Så nu tänkte jag att det kunde vara kul att dela dem med er. Speciellt för de som inte har instagram, fastän jag nog gissar att nästan alla har det då till och med min mamma har. 

För er som kanske blir sugna att följa mig så kan ni hitta mig under namnet PrinsessaVanessa, eller så klickar ni på ikonen här till höger i sidobalken. 

Let us begin.



 

 

 

 

 

  

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!