Sep 11, 2013

Lite shopping.


Hejsan på er guldklimpar!
Sitter här ute på vår mysiga terass och njuter av det vackra kvällsvädret. Det är underbart med höstkvällar som denna. Är nyligen hemkommen från en liten runda i klädbutikerna här i närheten. Hittade lite smått och gott från H&M. En vacker everyday svart cardigan som passar med allt som är bra att ha hängandes i garderoben. Så hittade jag också en härlig partydress med genomskinliga partier som gör den lite extra. Den kommer jag säkert att ha på mig nästa gång det blir att fara ut och festa lite. Då skall ni få en bättre bild på klänningen.



Nu blir det lite kvällsmys med min egna guldklimp tills idol börjar, då får han klara sig själv en stund för då är jag gone. 

                                               

1 comment :

  1. Terasshäng och shopping? Det låter inte fy skam alls du. Och du är så snygg så jag blir nästan arg på dig... stoooop it, stop it now.

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!