Sep 5, 2013

Härligt smink härlig kropp


Var just och hämtade hem mitt paket från LR Health & Beauty Systems. Jag säljer dessa produkter, men är själv också en användare. Älskar allt som har med hälsa och välmående att göra så det passar mig perfekt. Smink älskar jag ju förstås också, så det är ju tur att det finns smink också.
Skall börja på med en Aloe Vera kur för att rena min kropp från allt det onda som jag som människa utsätter den för. Skall bli riktigt skönt. 

Näst på tur står sedan en kur av Mind Master för att kicka igång min hjärna, minska stress och få energi. 

Nu skall jag testa mitt nya smink. 
Det blev en härlig Oil-Free Foundation som passar perfekt till min klibbiga hy, concealer, rouge och en härlig eyeliner.

Om det är någon av er som är intresserade av att få veta mera vad LR är, hur man kan köpa produkterna eller bli återförsäljare som jag är så är det bara att ta kontakt med mig så berättar jag gärna mera.







No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!