Sep 3, 2013

Få längre hår snabbt! TIPS!

En av de bästa sakerna med att komma hem från en resa är att gräva igenom posten och märka att man har fått ett paket. Snabbt som en pil kilade jag iväg till posten för att hämta det. Det är alltid roligt med paket, fastän jag har beställt sakerna själv så hinner jag alltid glömma bort vad jag har beställt och blir hur överraskad som helst. Lite som på julafton.. Fast då får man ju paketen från julgubben.

Denna gång var det lite överraskningar från Yves Rocher. Hade köpt flera flaskor av den härliga 2 in 1 Shampoon Monoi de Tahiti som jag blev alldeles kär i efter att ha testat mammas. Det doftar precis som en blandning av sol, hav och solkräm med härliga blommor. Rekommenderar verkligen. Kostar bara 1,90 euro per flaska, så de e ju hur billigt som helst.



Sen så hade jag också beställt en extempore liten spray mist flaska med Vitamin E som uppfriskar härligt. Perfekt att ha med sig i handväskan och plocka upp när man behöver en liten energiboost till sitt trötta ansikte. Så doftar den ju ljuvligt av grapefrukt till på köpet. Den hittar du HÄR.


Den saken som jag hade väntat mest på var ändå denna. Nu skall PrinsessaVanessa testa en produkt igen. Nu står Yves Rochers Nails & Hair piller i kön. Har hört att de är bra och blev ju förstås tvungen att testa själv. Vem drömmer inte om ett långt och fluffigt hår? En månads kur börjar idag, och jag återkommer med resultat sen. Om ni vill testa med mig så hittar ni produkten HÄR.

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!