Aug 27, 2013

Förbaskade gubbar.

Det har varit full rulle här idag. Hela terassen är nu tömd och allt bråte är fördes tillåtervinningsstationen. Känns hur härligt som helst. Vi tog oss en sväng förbi Masku för att plocka upp den nya soff-sängen som jag drömt om hur länge som helst. Förstås så hade dom än en gång beställt helt fel prylar och våra kuddar och madrass var på andra håll. Man blir så sur.. Hur svårt kan det vara att beställa rätt lådor från lagret? Come on.. 

Hur som helst så fick vi i alla fall soff-sängen som nu pryder vår terass så fint. Ni som känner mig vet säkert hur tungt det är för mig att bli tvungen att vänta med inredningen tills nästa vecka. Hade sett fram emot att få härja omkring med mina idéer redan idag.. Dumma Masku-gubbar.

För att lugna min inredningshunger så målade jag om ett terassbord och en snygg pall. Så jag har lugnat ner mig en aning. Nu skall jag ta kvällen, dricka ett glas vin och titta på idol. Vi tar tag i terass hulabaloon nästa vecka.

1 comment :

  1. Jag hörde att soffan är fin!

    Ha det sååååå bra!

    Säger vi från Krokarna

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!