Aug 16, 2013

Blir så förbannad på människor ibland..

Idag när jag och Mikko tog oss en sväng till butiken så bestämde vi oss för att panta lite flaskor i samma veva. Nu vill jag också poängtera att vi inte hade mer än typ 3 kassar med oss. Det finns två "hål" där man kan lägga in flaskorna och jag occuperade det ena medan Mikko lade flaskor i det andra. 

Halvägs igenom påsarna så står det en kvinna bakom Mikko som med en elak ton säger "Kan du inte avbryta, så att vi andra får panta?!"...... Wooooot??! 
Mikko som blev lite förbannad på den dumma kommentaren svarade lugnt "Nej, för att det är min tur nu"....

Alltså jag har aldrig hört på maken? Vad gör denna kvinna så mycket bättre att hon inte klarar av att köa den minuten som det tar att panta en påse?.. Det finns nog alla världens typer av människor. Okej, jag skulle ha förstått om hon skulle ha frågat snällt om hon får gå före ifall hon bara hade några burkar och vi flera sopsäckar fulla... Men hon hade ju precis lika mycket flaskor som oss?..

Allt stöter man då på.. Håhhåjajjaa säger jag bara..


No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!