Jul 5, 2013

You can call me Captain.


God morgon världen! 

Jag vet att klockan är fyra redan, men här sitter jag och har nyss ätit mitt morgonmål. Rytmen har som vanligt förändrats totalt här på villan. Sover gott gör man också, vilket heller inte underlättar mitt sjusovande. Jag och sambon har en egen liten stuga som mina föräldrar byggde till oss. Vårt egna lilla hus. Där är det svalt och skönt och mamma har inrett med härligt mysiga lakan. Det kan inte bli bättre än såhär. 

Nu är det ju fredag. Har ni några speciella planer för denna speciella dag? Jag skall fungera som kapten till min pappa och föra honom till en fest med båten. Spännande. 

Captain Prinsessa Vanessa, over and out. 

Edwin tycker att vår stuga tillhör honom, och endast honom. 




No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!