May 22, 2013

Saker man undviker




Det är så skönt att vara hemma igen, det har varit en fartfylld tid på sistone. När vi kom hem i kväll tog jag mig tid att plocka och pyssla lite i hemmet. Packade också upp resväskan som är bland det värsta som finns att göra. Nu är det äntligen ut världen! Jag hör till de personer som vanligen lääänge undviker att packa upp, för det är så extremt tråkigt. Min älskling har ännu inte packat upp, men det låter jag honom sköta själv. Så jag gissar att det kommer att ske någon gång nästa jul.





Nu sitter jag här med ett gott glas grekiskt vin. Hat tänt lite mysljus och skall mysa här i sängen med lite serier. Härligt är det att vara omringad av mina lurvisar igen. Edwin ligger här bredvid mig och andas tungt men nöjt, i ett litet bo som han byggt av kuddar och lakan. Han njuter också av att få vara hemma igen. 


                               

1 comment :

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!