Apr 27, 2013

Att träffa Justin Bieber!















Igår blev det mys hemma i soffan tillsammans med lurvarna, ingen Justin Bieber såg man fastän han var så ruskigt nära. 










Min härliga kompis piggade upp mig genom att instagramma en bild till mig där hennes sambo träffar Justin!! hihii! Tänk, då kan man ju nästan säga att jag också har träffat honom typ.. Min kompis, pojkvän.. Ganska nära va?? Hahaha..

Typ hela Helsingfors hade bieberfever igår, det var kul att se hur alla blev galna och Justin Bieber var typ det enda som det talades om på nätet.





Men vi fick ju ändå se Robin sjunga Frontside Ollie på The Pre-concert. Han är ju ändå Finlands egna Justin Bieber.

Filmade lite till er också:

No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!