Jan 23, 2013

Världens bästa idé!!!

Funderade också att det skulle vara kul att ta en trip till Ikea idag, det finns en del saker som jag skulle "behöva".. Smider planer på hur jag ska få min sambo att skjutsa mig dit, han hatar nämligen ikea och allt som har med shopping att göra. Själv hatar jag att köra bil i Helsingfors, det är så himmelens mycket trafik, bussar och spårvagnar som hoppar på en från alla håll...

När jag kör bil så ser det ut ungefär såhär:



SNILLEBLIXT!!!

Skulle det inte vara bra ifall Ikea skulle ha en "gubbhörna" liksom de har en lekhörna. Alltså också en hörna där man skulle få släppa av sina gubbar medan man handlar. Där skulle det finnas öl och sport på tv. Nåja Ingvar Kamprad hop hop, nu får du börja verkställa.



9 comments :

  1. Hälsa Ingvar från mamma :)

    ReplyDelete
  2. *asg* gubbhörna va fan grejen! Shit va rolig du är :D
    Kramar Åsa

    ReplyDelete
  3. Borde finnas en "kärringhörna" också... Där sko jag gärna vara. Sko t.ex. kunna finnas manikyr, romantiska komedier och choklad :)

    Hälsar Syrran som har en Gubbe som tycker om att gå på IKEA :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det sku bli lite farligt :d ingen skulle shoppa längre, gubbarna sku dricka öl och kvinnorna sku sitta där och äta choklad :D hihiii <3 Lyx att R tycker om Ikea. :D

      Kram på dej gulle <3

      Delete
  4. Replies
    1. De e sant, men den åker väl in från stan? :D Och en prinsessa skall ju nog ha en chaufför...

      Delete
    2. Vet faktsikt inte, har aldrig åkt med den :) Jag har inte samma problem med min sambo. Han kommer "gärna" med ibland :)

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!