Dec 19, 2012

Snooker och italienskt

En underbar kväll i gott sällskap spenderades i storstan igår. Kvällen började med lite snooker på en plats som heter Baribal. Första gången som jag spelade snooker, det var roligt med otroligt svårt. Efter detta kommer vanlig biljard att kännas som en barnlek. 
Efter snooker så blev vi hungriga och tog en taxi till mitt favoritställe, Toscanini, där jag själv har jobbat en gång i tiderna. Numera jobbar där flera av mina vänner, och kan bara säga att maten där är så himla god! Det bara smälter i munnen. Kocken, som är en väldigt god vän till mig lovade att komma hem till oss för att lära mig hur man tillreder min favoriträtt. Tror dock inte att jag kommer att lyckas få samma himmelska smak, men man kan ju försöka i alla fall.


2 comments :

  1. Då kan du ju lära mig sen :)Eller kanske din pappa..han tittar på Gordon Ramsey just nu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ska jag göra :D hoppas att de int e allt för svårt :D

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!