Dec 1, 2012

Julkalender?

God Morgon! Har ni hunnit öppna första luckan på julkalendern redan? Jag märkte nyss att jag inte ännu har inskaffat någon julkalender. Hade ögonen på en sminkjulkalender som dom sålde på anttila, men köpte den aldrig. Nu ångrar jag mig. Kanske blir tvungen att springa iväg till anttlia och köpa en idag? Det är ju ännu inte för sent. 

Igår var jag inte på datorn alls, hade världens migränanfall och låg hela dagen i sängen i mörkret... Buu.. Så idag har jag massor med energi och nu skall jag ut i snön och gräva mig fram till butiken. Det är ju lördag, och då skall det lagas någonting gott!


2 comments :

  1. Så går det så då mamma inte köpt nån julkalender åt sina barn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. PRECIS! VAR ÄR MIN JULKALENDER MAMMA?? :D
      Jag saknar julkalendern som du lagade till oss då vi va små. <3

      Delete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!