Nov 9, 2012

Vad jag shoppade igår

Såja, nu har jag fotat det som jag shoppade igår. Fotade dock inte julklappar som jag också hittade. Har redan köpt massvis med julklappar till familjen, så att man inte behöver vara så sent ute. Brukar alltid köpa presenter om jag ser något passande och lägga dem i mitt presentskåp.

Det bästa som jag hittade var den här underbara väskan som jag helt enkelt inte kunde lämna där ensam i hyllan. Stod länge och höll i den och funderade "behöver jag den här" och JO! Det gör jag ju såklart! Man kan aldrig ha för många väskor!




























Sedan köpte jag den här underbara läppomadan från EOS Appleheart som doftar underbart av färska smaskiga sommarjordgubbar. Ett måste att ha i väskan. (Säger "läppomada" för att "läppfett" låter äckligt...Eller hur?)




























Läpp-penna från Isadora nr 73 Frosty Water Rose.






























Härlig ögonskugga från Pink Tease. Vitt och blått som glittrar otroligt fint.




Ansiktsvård i Tea Tree från The Body Shop. Ansiktstvätt, toner, lotion och så tea tree olja förstås.





























Hittade också underbara läppstift från Viva la Diva. Köpte två olika nyanser av rosa. Madonna och Pink Panter heter färgerna. Läppstiften innehåller Vitamin-E så de vårdar läpparna och det blir inte sådär "knastrigt" som endel läppstift blir..




Blev ni också sugna på att shoppa nu? :D



No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!