Nov 19, 2012

Smart smyckesförvaring

Ojjjj! Idag fick jag mitt efterlängtade paket på posten! Hade beställt en hängare för mina smycken. Så praktisk att ha i garderoben och super smart med genomskinliga platsfickor så man ser vad man har i facken! Hur många gånger har man inte blivit näst intill galen när man har letat efter ett specifikt smycke som dessutom sedan har varit intrasslat i varenda halsband som man äger?! Nu är det slut på det också, för på andra sidan av hängaren så finns det smarta öglor som man kan hänga upp sina halsband i. Inget trassel mera här inte!




Ifall det är någon som är intresserad av att köpa en sån här så är det bara att säga till mig så kan jag skaffa såna till min hemsida och lägga upp till salu. Behöver dock veta lite hur många som är intresserade? Gissar att priset skulle ligga runt 12 euro.. :)






2 comments :

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!