Nov 29, 2012

Pysseltips

Städade här om dan bort allt nödigt som jag hade hängande på kylskåpet, fula magnetet, klibbiga gamla kort och all möjligt annat. Gjorde rum för alla julkort som jag hoppeligen kommer att få.. *vink vink*
Hur som helst så bestämde jag mig för att istället för att lägga pengar på nya julmagneter, att istället pyssla ihop egna personliga julmagneter. Allt man behöver köpa är lite magnetpapper, och sen bara använda sig av allt möjligt som man hittar i huset. Själv använde jag mig av rött filt-tyg, julrosetter och gamla julkort. Det blev superfint, och the sky is the limit på vad man kan klistra fast på magneten. Kom dock ihåg att inte limma fast för tunga saker, för då kan det hända att det inte orkar hänga.

Lycka Till!


4 comments :

  1. Vet inte vem du ärvt pysselgenen av ? :D Måste nog legat gömd i årtionden,men är den från Wester eller Strengell sidan ?

    ReplyDelete
  2. Haha, vi har båda varit på pyssel humör idag. Vilken fin idé med paketrosetter som kylskåpsmagneter!

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!