Nov 12, 2012

Hard Rock Halleluja

Jag åt en god club sandwich, men blev lite besviken över att den serverades kall.
Trodde att den skulle vara varm.
 Typiskt mig att jag beställer fel och sen är jag avundsjuk på vad andra vid bordet äter.
Känner någon igen sig?
Nu har ju Helsingfors äntligen fått ett eget Hard Rock Café, det ligger mitt emot Stockmann. Jag och Mikko var där och lunchade en dag och vi var riktigt nöjda. Det tog dock ganska länge att få service, men annars så var maten riktigt bra. Likadan mat som på de andra caféerna kedjan har.
Själva lokalen var större än vad jag hade förväntat mig, och jag blev positivt överraskad av den fina inredningen.

Tänker ändå vänta ett tag innan jag går dit igen. Fastän platsen var rymlig så var det så mycket folk där att blev lite för mycket sill-känsla för min smak.

Men det lär väl lugna ner sig ganska snabbt.

Blev kär i en klänning som Rihanna. Typ som en poncho med fjädrar.  Härlig, men kanske inte så praktisk.




No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!