Nov 15, 2012

Gottigott för händerna

Jag har länge haft gelnaglar, vilket har tärt på mina egna naglar nåt otroligt. Nu när jag i flera månader har försökt vara utan gel på naglarna för att få mina egna naglar att växa ut så har de bara brustit.. De är så sköra att det har varit nära till omöjligt att få mina egna naglar att växa. Nu har jag hittat The Solution: Nail Hardener från Viva la Diva. Redan efter en veckas användning så har mina naglar blivit starka igen och jag har varit supernöjd med resultatet. Produkten fungerar på samma gång som glansigt nagellack och ifall man vill så kan man lägga egen färg ovanpå. Sprakar mig själv för att jag inte har fattat detta tidigare. Superbra. Finns att köpas på Kicks, och säkert på flera andra ställen också :)

Har på sistone blivit lite trött på gelnaglar och har velat ha mina egna, och nu har jag det! wohoo!

Viva la Diva nr. 201

Och så en fortsättning på en must have i väskan. Efter att ha shoppat en stund eller åkt spårvagn och man känner sig sådär geggig och äcklig om händerna så är det super behändigt att ha hand-desinfectionsmedel i väskan. Men oftast så luktar de illa av alkohol. Blev kär i denhär produkten som jag hittade på Body Shopr. Det är Hand-desi som doftar av jordgubb! åååh vad härlig den är! En MUST HAVE om man har bacillskräck!




No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!