Nov 5, 2012

Dag med flickorna

Virvelvinden Edwin
Ligger här i sängen och myser med mina små hundvänner. Har inte sett dem på hela dagen, så dom är supervilda och glada över att ha matte hemma. Jag har varit med flickorna på skolan och pluggat. Väldigt duktiga har vi varit idag också. Satt efteråt ganska länge och bland annat planerade hur vi skall fira sen när examensarbetet är klart och vi blir stolta ergoterapeuter. Målet finns redan inom räckhåll. Nu gäller det bara att kämpa vidare, men bra går det. Och kul är det med bra gruppmedlemmar, det kan vara riktigt kul att studera ibland.
Efter vår träff så gick jag runt i butikerna och unnade mig lite smått och gott till hemmet som jag kommer att visa lite senare. Skall snart kravla mig upp från sängen och börja fixa i ordning lite. Det blåser nya vindar i köksinredningen. Får nu se hur mycket jag orkar laga. Är ganska trött, men lovar att visa bilder sedan.

Jenni :)


Jenny och Hanni :) 

Hanni visar sin lugg

1 comment :

  1. Mamma tycker att Jenni såg ut att ha varit i en virvelvind också :D Men fin såg hon ut i håret :)Väntar med spänning på köksbilderna!

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!