Nov 22, 2012

Bästa Julfilmen

HAH! Jag har varit strong idag och låtit bli att julpynta trots den hastiga ivern som slog mig i morse. Det trodde ni inte va?! Kanske det också beror på en viss lathet som också svävade i luften, men ändå. Skall försöka hålla mig till nästa vecka. Medger ändå att jag nog lyssnade på en heldel julsånger idag och lagade ihop en färdig playlist med alla mina favoriter, plus att jag tittade på min favorit julfilm av alla tider. Elf heter den och jag har säkert sett den tusen gånger och den är ändå alltid lika rolig!

Handlar om Buddy som är människa och blir adopterad en av jultomtens nissar, och sen när han är vuxen så åker han till New York för att hitta sin biologiska pappa.

Här är ett litet smakprov på när Buddy är i New York för första gången:


1 comment :

  1. svar: haha nåjooo, de tycks ju vara en tolkningsfråga... Men jag föreställer mig alltid snö som nysnö och int den där äckliga som ligger kvar långt fram på våren... :)

    ReplyDelete

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!