Oct 12, 2012

Tjejkväll med krysamentitus blomsterkus

Var på besök hos Emmas ikväll. Jag var riktigt duktig och tog bilen själv. Är annars lite skraj när det kommer till att köra i stora Helsingfors bland alla spårvagnar. Ännu mer spänd var jag idag med tanke på all otur jag haft idag. Men bra gick det. Vi åt chips (som jag köpt för att jag trode det var fredag) och pratade om allt möjligt kul. En riktig flick-kväll. Nando och Edwin fick också komma med. De tyckte det var så kul att snusa omkring on new territory. Hade med mej en krysantem (krysament? krysamiten? eller va heter dom?). Nå en BLOMMA hade jag med mig som gåva till husets vackra värdinna.

Nu blir det ett avsnitt av Monk och sen bedi bedi bed time. Skall upp i morgon för att fixa mina ögonbryn vid  Kaunis Marabella. Är lite nervös. Det är ju lite som en tatuering. Äääk. Men mera om det i morgon :)



Krysamentitus Blomsterkus döpte jag den till...




No comments :

Post a Comment

Lämna gärna en liten kul kommentar om du har tittat in!